U heeft geen artikelen om te vergelijken.

Contact

Vraag het ons

Heeft u een vraag over de brillen of voor de groothandel? Stel hieronder uw vraag en klik op “verzend”. U krijgt binnen 1 werkdag antwoord. Tefefonisch is ook mogelijk: 070 - 2195432.

Stuur ons een e-mail

contactinformatie

* Vereiste velden

Wij zijn aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk 

Adresgegevens:
Leuke Leesbril
Goudenregenstraat 170
2565 GC , Den Haag
Tel: 070 - 2195432
info@leukeleesbril.nl
Kamer van Koophandel 73353647


Verzendkosten & betalingsmogelijkheden:

- Bij bestelling & betalingen voor 16:00u worden de bestelde artikelen uiterlijk binnen twee werkdagen geleverd.
- Geen verzendkosten vanaf € 20,00
- € 3,90 verzendkosten onder de € 20,00


Betaalmogelijkheden:

- Ideal
- Pay Pal
- Vooruit betalen

 
Bank gegevens:

IBAN: NL23INGB0008938447

Klik hier voor onze algemen voorwaarden:
Algemene voorwaarden
 

Retouren:

Indien u uw aankoop wilt retourneren, heeft u daar tot 14 dagen na ontvangst de mogelijkheid toe. U kunt dan uw aankoop bedrag terug krijgen na ontvangst van het pakket in onbeschadigde status. Het bedrag van de terug gekomen artikelen zal binnen 5 werkdagen terug gestort worden op de rekening waarvandaan de betaling is verricht.
Het artikel dient zo mogelijk in de originele en ongeopende verpakking te zitten en in ongebruikte staat te zijn. Graag verzoeken wij u een duidelijk begeleidende brief te voorzien in uw retourzending. Graag uw ordernummer en gegevens vermelden. De kosten voor het retourneren van de zending zijn voor de koper. 

Bekijk hier het retourenformulier of gebruik het digitaal formulier.


Klachten:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.


Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
 

Privacy & policy:

Wij hebben bepaalde informatie van u nodig om een bestelling te kunnen verwerken en leveren. Naam, adresgegevens voor de factuur, eventueel ander afleveradres en het e-mailadres. De persoonlijke gegevens die u verstrekt op onze website worden op geen enkel manier aan derden verstrekt. Zij zullen alleen gebruikt worden voor het verwerken en versturen van het door u bestelde product.
 
Prijswijzigingen en fouten voorbehouden. 
 

Veel gestelde vragen